VEEL GESTELDE VRAGEN (FAQ)

Hieronder vindt u een overzicht van veel gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij?
Neem dan contact met ons op via info@shopmade.nl of bel naar 030-686 54 22.

Ik wil een prijs aanvragen zonder enige verplichting, hoe doe ik dat

Dit kunt u via onze website doen door op de contact-pagina op de website het contactformulier in te vullen. Wij nemen dan bij vragen zo spoedig mogelijk contact met u op en/of geven u de gewenste informatie of offerte (zonder verplichtingen) door.

U kunt ons ook persoonlijk, telefonisch bereiken tijdens onze openingstijden van ma t/m vrijdag van 8:30-17:00 uur op 030-686 54 22.

Ik heb een offerte aangevraagd, zit ik er dan aan vast?

Nee, een offerte is altijd geheel vrijblijvend zowel bij huren ofwel kopen.
Wanneer u een offerte definitief bevestigt, gaan we deze pas inplannen en worden de materialen gereserveerd voor u. We sturen u dan een orderbevestiging.

Kan ik mijn bestelling om te huren dan later nog wel annuleren?

Dat kan altijd maar wanneer u de order wilt annuleren kunnen er wel kosten in rekening worden gebracht. Deze kosten zijn afhankelijk van de tijd die zit tussen annuleren en de start van de huurperiode. Ze zijn te vinden in onze verhuurvoorwaarden.

Hoe lang van tevoren moet ik iets reserveren als ik wil huren?

Dit is afhankelijk van wat u wilt huren en voor welke datum. U kunt een volgende dag zelfs huren onder voorbehoud van beschikbaarheid materiaal en het te regelen transport.

Betaal ik een borg voor gehuurde materialen?

Nee, in principe betaalt u geen borg. We hanteren 100% betaling voor uitlevering. Mocht blijken dat bij retourneren materialen ontbreken dan wel beschadigd zijn dan zullen wij de kosten voor herstel aan u doorberekenen.

Kunnen jullie ook bezorgen?

Ja, wij bezorgen bijna dagelijks in Nederland en België.

Kunnen jullie ook op- en afbouwen op locatie?

Ja, we kunnen op- en afbouwen indien u dit wenst.
Voor onze mobiele systemen is dit eigenlijk overbodig.

Hoe zit het met de transportkosten?

De transportkosten zijn afhankelijk van het laadvolume dat u koopt of huurt.
De transportkosten worden altijd separaat vermeld op offerte en order.

Zijn jullie prijzen inclusief of exclusief BTW?

Op onze website zijn alle prijzen vermeld exclusief 21% BTW.

Hoe kan ik betalen?

Na uw bevestiging krijgt u een factuur per mail.
Het verschuldigde bedrag is per bank overschrijving te voldoen.
Het is eventueel ook mogelijk om te pinnen in het geval u de bestelde materialen afhaalt.

Kan ik pinnen?

Ja, dat kan in het geval u de bestelde materialen afhaalt.

Hoe loopt het orderproces?

Na ontvangst van uw aanvraag (telefonisch, mail of via onze website) krijgt u
geheel vrijblijvend een offerte. Zodra u op deze uw akkoord heeft gegeven zullen wij u een
orderbevestiging en onze voorwaarden mailen. Op deze orderbevestiging staat de lever- of
afhaaldatum. In geval van huur ook de ophaal- of retourdatum. Vervolgens sturen wij u een
factuur.

Hoe bestel ik als ik wil huren?

Vul hiervoor het huuraanvraagformulier in door gewenste producten te selecteren.
U kunt ook altijd contact opnemen met ons via de contactpagina, bellen met 030-686 54 22 of mailen met info@shopmade.nl .

Hoe bestel ik als ik wil kopen?

Vul hiervoor het aanvraagformulier in door de gewenste producten te selecteren.
U kunt ook altijd contact opnemen met ons via de contactpagina, bellen met 030-686 54 22 of mailen met info@shopmade.nl.

Staat uw vraag er niet bij?
Neem dan contact met ons op via info@shopmade.nl of bel naar 030-686 54 22.